شرکت رسام یو پی اس

مرجع تخصصی یو پی اس ،باتری یو پی اس و استابلایزر

شرکت رسام یو پی اس

مرجع تخصصی یو پی اس ،باتری یو پی اس و استابلایزر

شرکت رسام یو پی اس

شرکت رسام یوپی اس با سابقه چند ساله، درراستای مشاوره و ارائه و فروش و خدمات پس از فروش انواع یو پی اس و همچنین تعمیرات تخصصی یو پی اس بابرندهای مختلف دنیا با هدف مشاوره و خدمات فروش و پس از فروش یو پی اس وباتری و باتری شارژر و سولار(پنل خورشیدی) با برند های معتبر آمریکایی ،چینی واروپایی و لوازم جانبی منبع تغذیه بی وقفهAC و DC صنعتی تأسیس گردید.

شرکت رسام یوپی اس ارائه کننده انواع یوپی اس APC ، یوپی اس east و یو پی اس BPC در ظرفیت های مختلف و نیز ارائه کننده انواع باتری، باتری یوپی اس، باطری نیکل کادمیوم وباطری سیلد لیداسید، باتری سیلد اسید، ، باتری ژله ای با برند های مطرح دنیا از جمله (لانگ (longو گونش (fiamm)ونارادا(narada) و همچنین تامین کننده استابلایزر برای گروه های صنعتی، ارگان های مختلف دولتی، شرکت های خصوصی، بیمارستان ها و … است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

باتری یو پی اس چیست

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۲۴ ب.ظ

باتری یو پی اس چیست:

همانسان که از نام باتری  یو پی اس بارز است می توان اینجور تعریف کرد:

 باتری یو پی اس:

باطری یو پی اس ویژه سیستم های یوپی اس هست و بیشتر در یو پی اس استفاده می شوند لیکن در پاره ای دستگاهها هم بهره جویی شده است بطور مثال در مصرف های سولار( پنل خورشیدی) و موتورهای شناور کم حجم هم از باتری یو پی اس بهره گرفته شده است.

مواد اصلی ساختمان باتری یو پی اس چیست:

بخش بزرگ باتری یو پی اس از سرب هست و به این سبب می باشد که قیمت باتری یو پی اس همواره در افت و خیز می باشد چون بهاء سرب جهانی بوده و با تغییر کردن بهاء جهانی سرب، قیمت باتری یو پی اس هم تغییر می کند.

باتری یو پی اس از گونه سیلد لید اسید ثابت می باشد که به ریزگان فن آوری تولید آن در این گفتار نمی پردازیم و تنها به شناساندن خلاصه از باتری یو پی اس می پردازیم.

باتری یو پی اس از طریق شارژرهای یو پی اس شارژ می شوند و کار شارژر یو پی اس این است که ولتاژمتناوب AC را به ولتاژ مستقیمDC تبدیل می کند تا برق مورد احتیاج برای شارژ باتریها تامین شودو باتریهای یوپی اس به وسیله شارژر، شارژ می شوند.

سرب باتری یو پی اس در بحث باتری یو پی اس چست؟

باتری یو پی اس چیست؟

پس از اینکه برق سیستم ups قطع شد از طریق اینورتر ولتاژDC   ذخر شده در باتریهای یو پی اس اتصال یافته  به یو پی اس را تبدیل به ولتاژ AC می کنند. در این بین ما نتیجه ای که بدست می آوریم این است که باتریهای یوپی اس هم همانند دیگر باتریها کار ذخیره الکتریکی را اجرا می کنند لیکن با کمی اختلاف در فن آوری تولید.

باتری یوپی اس در گونه های آمپراژهای متفاوت در ولتاژ های ۶V, 2V , 12Vو غیره تولید می شوند که در این بین در بیشتر یوپی اس ها از باتریهای ۱۲ولتی بکار می گیریم سنگینی وزن باتریهای یو پی اس زیاد می باشد و هر اندازه باتری یوپی اس مورد نظر سنگین تر باشد کیفیت آن بیشتر می شود چون در اینصورت سرب بکارگرفته شده در آن زیاد بوده است.

باطری یو پی اس در کشورمان ایران هم ساخته می شود همانند باتری یو پی اس صبا و باتری یوپی اس فاراتل که پدید آورندگان این محصول هستند و بخش بزرگی از باتریها وارداتی می باشند همچون باتری یونیکور کره ،باتری فیام ایتالیا، هیتاکو، نارادا و KSTAR چین.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی