شرکت رسام یو پی اس

مرجع تخصصی یو پی اس ،باتری یو پی اس و استابلایزر

شرکت رسام یو پی اس

مرجع تخصصی یو پی اس ،باتری یو پی اس و استابلایزر

شرکت رسام یو پی اس

شرکت رسام یوپی اس با سابقه چند ساله، درراستای مشاوره و ارائه و فروش و خدمات پس از فروش انواع یو پی اس و همچنین تعمیرات تخصصی یو پی اس بابرندهای مختلف دنیا با هدف مشاوره و خدمات فروش و پس از فروش یو پی اس وباتری و باتری شارژر و سولار(پنل خورشیدی) با برند های معتبر آمریکایی ،چینی واروپایی و لوازم جانبی منبع تغذیه بی وقفهAC و DC صنعتی تأسیس گردید.

شرکت رسام یوپی اس ارائه کننده انواع یوپی اس APC ، یوپی اس east و یو پی اس BPC در ظرفیت های مختلف و نیز ارائه کننده انواع باتری، باتری یوپی اس، باطری نیکل کادمیوم وباطری سیلد لیداسید، باتری سیلد اسید، ، باتری ژله ای با برند های مطرح دنیا از جمله (لانگ (longو گونش (fiamm)ونارادا(narada) و همچنین تامین کننده استابلایزر برای گروه های صنعتی، ارگان های مختلف دولتی، شرکت های خصوصی، بیمارستان ها و … است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

یو پی اس مخفف چیست؟

یو پی اس مخفف چیست رسام
عکس درباره یو پی اس و ups

یو پی اس مخفف شده عبارت انگلیسی  Uninterruptible Power Supply بوده  و فارسی آن منبع تغذیه بدون وقفه می باشد.

این وسیله برق مورد احتیاج برای بکارگیری دستگاه‌هایی مثل کامپیوتر، دستگاههای پزشکی و تجهیزات امنیتی حساس و… را خودپا از اینکه برق شهری وجود داشته باشد یا نه برای مدت زمان کوتاه و معلومی فراهم می‌کند.

یو پی اس مخفف چیست ؟

منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) می تواند از یک باتری 12 ولتی تا یک پک باتری بسیار بزرگ و پرهزینه را شامل شود.

یو پی اس بین منبع تغذیه مانند پریز دیواری و دستگاهی مانند رایانه قرار دارد تا از ویژگی های نامطلوبی که ممکن است در منبع تغذیه مانند قطع ، افت ، موج و هارمونیک بد از منبع ایجاد شود جلوگیری کند تا از تأثیر منفی آن جلوگیری کند.

انواع مختلفی از UPS ها

آفلاین ، لاین اینتراکتیو

UPS در حالت آماده به کار یک پشتیبان باتری برای پر کردن خلا off از دست دادن برق است ، در حالی که پک باتری را با منبع تغذیه توسط یک ترانسفورماتور پشتیبان می دهد ، جایی که ترانسفورماتور از منبع تغذیه به برق ورودی به عنوان بافر عمل می کند .

UPS تعاملی خط فقط از یک مبدل اینورتر استفاده می کند ، با منبع تغذیه پک باتری شارژ می شود و با از دست دادن ورودی برق ، مبدل اینورتر با یک زمان سوئیچینگ بسیار سریعتر از طریق باتری پشتیبان گیری می کند.

یو پی اس آنلاین

مطابق استاندارد اروپایی EN 62040 ، سیستم UPS با توجه به تحویل نیرو به بار بحرانی که عمدتا از شبکه یا اینورترها در حالت عادی کار می کنند. سیستم UPS آنلاین معمولاً محبوب و دارای پیکربندی گسترده ای برای بار حساس است ، زیرا ویژگی بسیار خوبی در ایمنی در برابر تغییر فرکانس شبکه ، بی نظمی ولتاژ و سایر مسائل مربوط به برق ایجاد می کند.

  • رسام یو پی اس