شرکت رسام یو پی اس

مرجع تخصصی یو پی اس ،باتری یو پی اس و استابلایزر

شرکت رسام یو پی اس

مرجع تخصصی یو پی اس ،باتری یو پی اس و استابلایزر

شرکت رسام یو پی اس

شرکت رسام یوپی اس با سابقه چند ساله، درراستای مشاوره و ارائه و فروش و خدمات پس از فروش انواع یو پی اس و همچنین تعمیرات تخصصی یو پی اس بابرندهای مختلف دنیا با هدف مشاوره و خدمات فروش و پس از فروش یو پی اس وباتری و باتری شارژر و سولار(پنل خورشیدی) با برند های معتبر آمریکایی ،چینی واروپایی و لوازم جانبی منبع تغذیه بی وقفهAC و DC صنعتی تأسیس گردید.

شرکت رسام یوپی اس ارائه کننده انواع یوپی اس APC ، یوپی اس east و یو پی اس BPC در ظرفیت های مختلف و نیز ارائه کننده انواع باتری، باتری یوپی اس، باطری نیکل کادمیوم وباطری سیلد لیداسید، باتری سیلد اسید، ، باتری ژله ای با برند های مطرح دنیا از جمله (لانگ (longو گونش (fiamm)ونارادا(narada) و همچنین تامین کننده استابلایزر برای گروه های صنعتی، ارگان های مختلف دولتی، شرکت های خصوصی، بیمارستان ها و … است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

یو پی اس چینی

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸ ب.ظ

یو پی اس چینی

فروش یو پی اس چینی

یو پی اس چینی Kstar

یو پی اس KSTAR شناخته شده ترین برند یو پی اس چینی در کشورمان ایران می باشد. این یو پی اس ها برای اکثر موارد رزرو و ذخیره و بهره جویی صحیح برق بهتر است اما از روی کیفیت برق خروجی بهتر و مناسب در این یو پی اس ها ، برای مرکزهای سازمانی، اداری و خانگی کم حجم و معطوف بیشتر بکار برده می شود.

اکثر یو پی اس های کم بهاء و (یو پی اس ارزان قیمت) و یا با قیمت میانه در بازار کشورمان ایران از این مدل است و دارای راندومان نامی و پایداری و استواری پذیرفتنی برای کاربردهای رایج و معمولی بهره مند می باشد. اشکالی از این نوع یوپی اس ها دارای توان زیاد و همانا کیفیت مطلوب جریان متناوب AC خروجی می باشند  که آنها را به منظور بکارگیری در شبکه های گسترده مصرف کننده، مونیتورها و پردازشگرها(مرکزی در رایانه که عملیات بر روی داده ها را انجام می دهد) و مراکز داده معقول می کند.

باتری ها در این مدل یوپی اس ها(UPS) بیشتر به گونه ستونی(عمودی) در مجاور هم جا می گیرند از برتری های این یو پی اس ها اندازه کما بیش کم حجم آن است که نزدیک به ۱٫۵ در ۰٫۷ متر می باشد. برای کاربردهای بیمارستانی هم توانایی بهره جویی خوبی دارند .

بازده و راندمان برق آنها نزدیک به ۹۴% است که فقط ۱ درصد از همجنس های اروپایی خود کمتر می باشد.

در همگی حالات مصرف یو پی اس با توان زیاد و کیفیت برق خروجی مناسب، می توان از انواع چینی بهره گرفت. توانایی رزرو و ذخیره برق آن وابسته به طرز و نوع مصرف آن بین یک تا بیست ساعت می باشد که همانا برای کربرد با بار الکتریکی پیاپی و فراوان نظیر مصارف بیمارستانی مناسب می باشند از مدلهایی با توان افزونتر از(VA) ۱۰۰۰۰ ولت آمپر بهره گرفت که دارای  بازده و راندمان و کارکرد خوبی می باشند.

روی هم رفته باتری های چینی برای کاربردهای تکفاز از کارکرد خوبی برخوردارهستند.

یو پی اس چینی

طرح ریزی مدار وکیت های هوشمند در یوپی اس چینی

مدارهای هوشمند بکارگرفته شده در یو پی اس های چینی دارای فن آوری DSP و PFC برای نظارت و کنترل پیشرفته میکرو پروسسوری و ویرایش واصلاح ضریب توان ورودی می باشد. ضریب قدرت خروجی ۹۰% بوده و یعنی فقط ۱۰% از توان الکتریکی رزرو وذخیره شده در باتری یوپی اس در پایان دوره مصرف باطری دردسترس نخواهد بود و باتری ها بایستی پیش  از ۹۰% تخلیه وتهی شدن شارژ شوند.

روی هم رفته این باتری ها، باطری هایی با کارکرد مناسبی بوده وبرای کسب کارکرد بهتر همچنین بکارگیری از باتری های با توان  زیادتر و بالاتر در عوض شمار زیادی باتری توان پایین از همین گونه پیشنهاد می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی